Monday, December 22, 2008

Ieniistu

Veel vairaak par Javu es ieniistu VB (arii VBS, VBA). Nu kur var buut viena tik stulba valoda, kuraa eksistee funkcijas, kurs neatkariigi no padotajiem parametriem var atgriezt gan string, gan boolean?! Tikpat labi, tad taisam proceduuru, kura saskaita divus skaitljus un/vai/randomaa formatee HDD!

PS: Javu es ieniistu ne solidaritaates deelj, bet deelj taas iedomaam, ka interpreteejama valoda, kuraa viss ir klases (lasiit - uzbliidis no nevajadzigaam grabazhaam), vareetu buut aatraaka par mashiinkodu (C/C++ kompilaacijas galarezultaatu).

5 comments:

Dačuks Svītriņa said...

uff.. un es jau domāju, ka būs raksts par spuldzīti.. :D

Jaanis said...

He he, tomeer juuties vainiiga par to spuldziiti :)

Dačuks Svītriņa said...

nu.. es nē, tā bumba bija pie visa vainīga..

Jaanis said...

es jau Tevi saprotu - taa tomeer ir laba bumba, kas prasiit prasaas, lai to pameeta :P

Dačuks Svītriņa said...

:))